IMG_20191216_091902

16 december 2019 - Ezuz, Israël

IMG_20191216_091902

Deze foto werd gemaakt op 16 december 2019 in Ezuz, Israël met een Oneplus A6013.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Martha:
    17 december 2019
    Super leuk verslag hoor!! Ik heb er weer genoten. Ik zou dat ook wel willen beleven, maar mijn verstand zegt .....Martha, NIET doen!!! Hoe is het toch mogelijk dat in zo’n klein land zoveel verschil in klimaat kan zijn. Het is in Jeruzalem nog steeds lekker weer. Wel jasje aan maar in de zon kan het wel weer uit!! Ik ga de volgende week ook mijn laatste week in. Die Ethiopische jongen is gisteren gewoon niet komen opdagen!! Vanmorgen kwam hij om 9.00 aan “kakken” nou ja jullie begrijpen het al ! Gisteren kwam dus plots een bekende van Mohammed en die maakt dus nu ( schoon)
    Er is nog te verbeteren hoor! Maar wat dom hè om zomaar niet te komen opdagen en vooraf niets te zeggen. Die zit nu zonder werk! Vanmorgen nog met Judy 80 pakketten ingepakt en toen naar huis! Zodadelijk gaan we naar Sderot. Vanmiddag wordt daar de Chanoeka kandelaar ontstoken!! Groetjes en liefs van Martha
  2. Pauline:
    17 december 2019
    Nu zitten we in Eilat met heel mooi weer! Ja dat gaat nu ook opschieten bij jou. Ah ja is wel logisch maar wel sneu dat hij nu zonder werk zit! Heerlijk veel plezier!
  3. W. Anker:
    17 december 2019
    Zo dat is de woestijn! Ik moet dan denken aan de kinderen Israels . 40 jaar in de woestijn en maar mopperen, je begrijpt het nu misschien wel. Droog en heet overdag en in de nacht ijskoud. Geniet noch even want we hopen je weer op te halen in eindhoven Groeten van Pa en Ma
  4. Pauline:
    18 december 2019
    Ja daar moest ik ook aan denken! En als je al die bergen ziet hoe zijn ze daar over heen gekomen. Ja gaat nu opschieten nog een paar dagjes. Dankuwel!