1,5 maand terug in Nederland

8 februari 2020 - Vlaardingen, Nederland

We zijn alweer 1,5 maand terug in Nederland. Wat een apart idee dat dit ook de helft van de tijd was dat wij in Israël waren. Als ik nu terug denk dan vraag ik mij af ben ik wel echt 3 maanden weggeweest. Op 23 december kwamen we aan op schiphol. In Tel Aviv was het nog 26 graden dus ja ik vertrok op m'n slippers en met mijn korte mouwen t-shirt. Aan het eind van onze vliegreis had ik wel even een trui aangetrokken. Want hier in Nederland was het toch wel stuk kouder. We stappen het vliegtuig uit en we voelen ons gelijk weer thuis in Nederland. Regen... regen... regen... Okee we stappen het vliegtuig in en gaan terug naar de 26 graden🙈 Ach we hebben geen keus. Sprintje trekken met mijn sokken in mn slippers die helemaal nat worden aangezien ik mij handigheid kwijt ben met het ontwijken van de plassen, richting de douane. Laatste controle, koffers ophalen en richting de uitgang. Wat een feest om mensen weer in het echt te zien en spreken die je gemist heb. Op weg naar huis kijk ik om mij heen wat heerlijk overal borden wat ik gewoon kan lezen. Gek om weer door Nederland te rijden maar ook weer zo gewoon. Thuis aangekomen gooi ik mijn koffers leeg. En die hoef ik voorlopig niet meer te zien. Wat ben ik daar klaar mee met die dingen. Al bedankt ik ze nog wel even voor hun trouwe hulp! Mijn ogen vallen bijna dicht en wat verlang ik er naar om in mijn eigen bed te slapen. Na volgens mij wel 18 verschillende bedden de afgelopen periode kan ik niet wachten.